En Komik Sevgililer Günü Caps ve Karikatürleri


 Sevgililer Günü;’nde insanlar 3’e ayrılır. 1. grup romantikler, 2. grup Sevgililer günü’nü kabul etmeyenler ve 3. grup yalnızlığını espriye vuranlar

Peki siz hangi grupta yer alıyorsunuz? Sevgililer Günü’nde sevgilisi ile romantik anlar yaşamayı sevenlerden mi yoksa tam gaz esprilere devam edenler mi? Sevgililer Günü için özel olarak hazırlanmış caps’ler ve Sevgililer Günü karikatürleri ile sevgilinizin yüzünde güller açtırmaya ya da eğlenmeye ne dersiniz?

Önce şu konuya açıklık getirelim. Caps nedir? Caps, capture kelimesinin kısaltılmasıdır ve capture İngilizce’de yakalamak anlamına gelir. Yani anlayacağınız caps, ekranda olan biten bir görüntüyü video veya fotoğraf formatında yakalamak anlamında. Genellikle fotoğrafın altına kırmızı bir şerit çekilerek üzerine beyaz renkli metinler yazılır.

Caps’i biraz kenara bırakıp Sevgililer Günü’ne geri dönelim. 14 Şubat Sevgililer Günü, dünyanın büyük bir bölümünde coşkulu kutlamalara sahne oluyor. Roma döneminde yaşayan Aziz Valentin’in, o dönemde evliliği yasaklayan imparator II Cladius’a rağmen çiftleri evlendirmesi sonucunda öldürülmesi ile bu gün Aziz Valentin’in anıldığı bir gün olarak kutlanmaya başlanmış. Ancak Aziz Valentin Günü, zamanla daha çok sevgililerin birbirine hediyeler aldığı ve 1800’lü yıllarla birlikte de sevgililerin birbirlerine Sevgililer Günü kartları yolladığı bir gün haline gelmiş. Sevgililer Günü günümüzde de tarihten gelen bu anlam ve önemini koruyor. Sevgililer birbirlerine en güzel duygularını 14 Şubat’ta açıyor ve en romantik anlar Aziz Valentin anısına yaşanıyor. Sevgililer günü hakkında daha detaylı bilgi için buraya tıklayabilirsiniz.

Şubat ayı gelip de Sevgililer Günü’nün yaklaşmasıyla birlikte ise sevgilisi olan çoğu insan “Hangi hediyeyi alsam”, “Hangi çiçeği alsam”, “Beğenir mi acaba” veya “Parayı nasıl denkleştirsem” gibi sorularla kendilerini helak ederler. Günlerce süren hummalı bir çalışmanın ardından da sevgiliyi en çok sevindireceği düşünülen bir hediye, zar zor karar verilerek ve pek de emin olmadan alınır. Oysa gerçekten seven sevgilinin beklediği tek şey, bir demet çiçektir. Evet bu kadar basit aslında. Sevgilinizin yüzünde güller açtırmaya bir buket gül yeter.

Bazıları ise Sevgililer Günü’ne yalnız girerek kendilerini böylesine stresli bir durumun tamamen dışında tutar. Bu durumdaki kişiler sevgilileri olmadığına mı üzülsünler, yoksa Sevgililer Günü’nü masrafsız ve stressiz geçirdiklerine mi sevinsinler karar onların. Ancak, özellikle Sevgililer Günü’nü yalnız geçiren bu tip insanlar için hazırlanmış olan caps’ler ve karikatürler Sevgililer Günü’nü hem yalnız geçirecekleri hem de sevgilisi ile geçirecekleri çok güldüreceğe benziyor. Sosyal medyayı sallayan ve Sevgililer Günü için hazırlanmış olan bu caps’ler hem çok yaratıcı hem de eğlenceli. Şimdi gelin, Sevgililer Günü caps’leri ve Sevgililer Günü karikatürleri ile biraz tebessüm edelim.

Sevgililer Günü’nü sakin bir şekilde geçiren arkadaş, durumundan memnun gibi görünmüyor. Üzülme cici kuş senin de sevdiceğin gelir yanına sadece aramaktan vazgeçmemelisin.

14 şubat capsleri

Şimdi nasıl kıyarız bu bebişe? Bu minnoş yalnız kalır mı hiç? Siz de 14 Şubat’ta yalnız olduğunuzda kendinizi böyle hissediyor musunuz?

14 şubattaki komik paylaşımlar

Parktaki kedilerin sevgililer günü kutlaması mı? Yok artık. Resmen onların bile sevgilisi var ve biz yalnızız arkadaşlar!

sevgililer günü kedileri

Sevgililer gününde, çivi bile kendine uygun bir eş bulmuşken, vay bizim halimize! Aslında umutsuz da olmamak lazım bir yandan. Çivi bile… ÇİVİ BİLE!

sevgililer günü

Sevgililer gününün klasik etkinliği: Sinemada film izlemek. Peki size yüz vermeyen platoniklerinizden Sevgililer günü özel telefonları almaya başladınız mı? Davetlerine karşılık vermek de gün intikam günü demek de sizin elinizde.

sevgililer günü

Sevgililer Günü’nü yalnız geçirmek istemiyorsan sevdiğine açılma vakti gelmiş de geçiyor demektir. Zaten seviyorsan ve konuşmuyorsan hele de onu kaybederim diye korkarak yaşıyorsan zaten onu hiçbir zaman kazanamazsın dostum.

Yalnız Albert ile sevgililer günü

Sevgililer Günü’nü yalnız geçirmenin belki de tek tesellisi. Sonuçta sevgilin yok ama paran var. Ha hem sevgilin hem paran yoksa o konuda bizim de elimizden gelen bir şey yok, bu caps’lere bakarak gülüp eğlenebilirsin 🙂

 komik 14 şubat capsleri

Elden gelen, elden gelin.

En komik 14 şubat capsleri

Kötü alışkanlıkları bulunmayan bu arkadaşımız galiba durumu biraz abartmış. Sevmek o kadar da kötü bir şey değil oysa ki hele de karşılıklıysa…

14 şubat capsleri

Aman Ali Rıza Bey ağzınızın tadı kaçmasın ne yapıyorsunuz? Evcil hayvanınızla sarılarak geçireceğiniz bir Sevgililer günü fikri de oldukça güzel geliyor kulağa ayrıca. Belki de ona bir mama alarak hediye edebilir, karşılık beklemeden seven minik dostlarınızı mutlu edebilirsiniz.

14 şubat ali riza bey

Bazıları da kendi kendilerine mutludur ve başka kimseye ihtiyaç duymazlar. “Canım Kendim”ciler dediğimiz bu grubun üyeleri kendi başlarına sinemaya gitmeye, yalnız dolaşmaya, alışveriş yapmaya hatta kendi kendilerine sarılmaya bayılırlar.14 şubat ibrahim tatlıses

Bazıları da 14 Şubat Sevgililer Günü’nün başka dinlere ait bir gelenek olduğunu hatta ibadet olduğunu düşünür. Bu kesinlikle yanlış bir olgudur. Bir din adamının sevenleri birleştirmek için canından olmasının anısıdır 14 şubat. O dönemde resmi nikah vardı da yok illa Aziz mi kıysın dediler sanki 🙂 Hayır olsaydı ve nüfus müdürlüğünde kıyılsaydı nikahlar bu sefer bahaneniz ne olacaktı hediyeden kaçmak için hı ?

nihat hatipoğlu

Bazıları da Sevgililer Günü’nde dikkat çekmemeye çalışırlar. Yani etraftakiler Sevgililer Günü kutladığını düşünmesin ama hanımın da kalbi kırılmasın hesabı.

Bu karikatürde de Sevgililer Günü tasarrufunu görüyoruz. Birebir yaşanmış bir olay olduğunu belirtmekte fayda var.

14 şubat karikatürleri

En güzel hediye pahalı hediyedir diye bir düşünceniz varsa hemen o düşüncenizi bir poşete atıp sıkı sıkı bağlayın. Ardından da çöp kutusuna fırlatın gitsin! Olur mu öyle şey arkadaşlar kaç yılındayız artık?

sevgililer günü karikatürleri

En anlamlı Sevgililer Günü hediyesi diyebilir miyiz? Açık ara evet!

14 şubat karikatürleri


Yorumlar: 0

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş

Şifreyi Sıfırla

Back to
Giriş